Navigasjon

7 beste ringetoneklippere for å lage ringetoner for iPhone og Android

Vil du endre lyden som spilles av når du får et anrop, tekstmelding, e-post eller andre varsler? Hvordan kutte musikk for iPhone- eller Android-telefonens ringetone? Dette innlegget anbefaler de syv beste ringetoner kuttere for å hjelpe deg med å kutte M4R- og MP3-ringetoner for din iPhone, iPad eller Android-telefon.

Ringetone Cutter Anmeldelser

Del 1. Få 5 ringetoneklippere for å lage ringetoner på Mac og Windows PC

Du kan velge å kutte lyd og lage ringetoner på datamaskinen din og deretter overføre dem til iOS/Android-enheten din. Her introduserer vi deg for 3 kjente lydredigerere og ringetonekutterverktøy.

Alle funksjoner ringetonekutter - VCU

Video Converter Ultimate er et kraftig video- og lydredigeringsverktøy som kan kutte alle lydfiler og lage M4R- eller MP3-ringetoner til mobiltelefonen din. Den støtter alle ofte brukte lydformater, inkludert MP3, M4A, AAC, AIFF, AC3, ALAC, APE, WAV, WMA, FLAC og mer. Denne ringetonekutteren lar deg fritt kutte musikk for ringetone, legge til et segment, kombinere flere lydklipp, legge til inn- og uttoningseffekter, tilpasse lydsporet, øke volumet og bruke en lydforsinkelseseffekt basert på ditt behov.

Video Converter Ultimate

4,000,000 + Nedlastinger

Rediger og kutt all lyd på Windows 11/10/8/7 PC og Mac uten kvalitetstap.

Støtt tapsfri og tapsfri lyd, 8K/5K/4K, HD og SD-videoer i over 500 formater.

Tilby kutt, slå sammen, juster lydeffekter, volum, forbedre kvaliteten og andre funksjoner.

Konverter lyd til MP3 eller M4R ringetoner for mobiltelefonen din.

Etter gratis nedlasting av Video Converter Ultimate på datamaskinen din, kan du åpne den og klikke Legg til filer for å importere musikkfilen din. Deretter kan du klikke på Kutt knappen for å gå inn i hovedvinduet for ringetoneklipp.

Audio Cut-funksjon

Lyden du har lagt til, spilles automatisk av i den innebygde mediespilleren. For å kutte musikk for iPhone eller Android-telefon ringetone, kan du ganske enkelt dra venstre og høyre trimmestyre på fremdriftslinjen. Du kan også lytte til musikken og angi den spesifikke start- og sluttid for å lage en ringetone. Denne ringetonekutteren tilbyr også Rask split, Legg til segment, Dele, og andre redigeringsfunksjoner. Den lar deg slå sammen flere lydklipp direkte til ett.

Trim en MP3-fil

Etter at du har kuttet lyden, kan du velge et passende utdataformat fra Konverter alle til. Du bør vite at M4R er det eneste ringetoneformatet som kan støttes av iOS-enheter. Hvis du vil kutte musikk for en iPhone-ringetone, sørg for at du sender den ut i M4R-format. Som Android-bruker kan du velge å lage MP3-ringetoner til telefonen din.

Konverter til M4r for iPhone ringetone

Offisiell MP3-kutter og ringetonemaker for Mac, iPhone og iPad - iMovie

iMovie er standard video- og lydredigeringsprogram for Apple-produkter som Mac, iPhone og iPad. Den har mange grunnleggende redigeringsfunksjoner, inkludert kutte, dele, beskjære, rotere, justere hastighet, tilpasset volum og mer. Den kan fungere som en gratis ringetonekutter for macOS- og iOS-enheter. Den er forhåndsinstallert på hvilken som helst Mac. Du kan også installere den gratis på iPhone og iPad fra App Store.

Trim MPp3 i Imovie Media Window

iMovie støtter mange ofte brukte lydformater som M4A, MP3, WAV, BWF, CAF og AIFF. Du kan åpne iMovie, opprette et nytt prosjekt og deretter legge til lydfilen din. Etter det kan du bruke den Split klipp funksjon for å kutte musikk for ringetoner. Når du lager en ringetone, kan du klikke på Del knappen i øvre høyre hjørne og velg deretter filet å lagre det.

Imovie delt klipp

123APPS lydkutter

123APPS lydkutter er en gratis online ringetonekutter som kan hjelpe deg med å trimme alle lydfiler og lage ringetoner til din iPhone eller Android-telefon. Den støtter over 300 forskjellige formater, inkludert MP3, AAC, M4A, ALAC, FLAC og andre. Dessuten lar den deg trekke ut et lydspor fra videoen din og deretter eksportere den som ringetone.

123 apper lydkutter

Du kan bruke denne gratis mp3-kutteren og ringetonemakeren i hvilken som helst nettleser som Chrome, Edge, IE, Firefox og Safari. I tillegg til musikkfilene på enheten din, lar den deg også kutte lyd fra Dropbox og Google Drive. I tillegg kan du lage en ringetone direkte fra nettlyd via nettadressen. Som en allfunksjonell ringetoneprodusent lar 123APPS deg justere lydavspillingshastigheten, tilpassede equalizer-alternativer, øke volumet og mer. Den kan eksportere den redigerte lyden din i M4R, MP3 eller et annet format du trenger som ringetone.

Rediger Trim Audio Online Gratis 123apps

Ringer Gratis ringetonemaker

Ringer er en spesialdesignet online ringetonekutter som kan hjelpe deg med å lage ringetoner for iPhone, Android-telefoner og andre enheter. Den er kompatibel med AAC-, FLAC-, M4A-, MP3-, OGG-, WAV- og WMA-filer. Du kan åpne en nettleser, klikke på Last opp filer-knappen for å legge til musikken din, og deretter kutte lydfilen og lage en ringetone. Du kan bruke M4R for iPhone-ringetone og MP3 for en Android-telefon.

Ringer Gratis ringetonemaker

Clideo Audio Cutter Online

Clideo er en annen populær video- og lydredigerer på nettet som har mange nyttige verktøy, inkludert en lydkutter, lydsammenslåing, videoredigerer, videoresizer, meme-maker, lysbildefremviser og mer. Du kan gå til det offisielle Clideo-nettstedet, klikke på Verktøy-fanen og deretter bla ned for å finne Cut Audio-verktøyet. Nå kan du gå til den Audio Cutter Online side for å kutte musikk for ringetoner.

Clideo Audio Cutter Online

Denne online ringetonekutteren lar deg redigere lyd i MP3, OGG, WMA, WAV og andre populære formater. Du kan enkelt klippe musikken og lage en ringetone ved å dra trimmelinjene eller angi start- og sluttider. I løpet av dette trinnet kan du legge til lyd-fade-in og audio-fade-out-effekter til utgangsringetonen. Du kan klikke på Format på bunnskjermen for å velge MP3 eller M4R for ringetonen.

Klipp Lag ringetone Online Clideo

Del 2. MP3 Cutter og Ringtone Maker-apper for iPhone, iPad og Android-telefoner

Hvis du foretrekker å kutte musikk direkte og lage ringetoner på iOS- eller Android-enheten din, kan du bruke noen ringetonekutter eller maker-apper i App Store eller Google Play Store. I tilfelle du ikke vet hvilken app du bør velge, anbefaler vi her to populære for deg.

MP3 Cutter and Ringtone Maker app for iOS og Android

MP3 kutter og ringetonemaker er en brukervennlig ringetonekutter-app for iPhone-, iPad- og Android-telefonbrukere. Den lar deg enkelt trimme musikk, slå sammen lydklipp, mikse musikk og nøyaktig kutte ut den beste delen av en sang og angi den som ringetone. Den støtter MP3, M4A, AIFF, WAV og andre ofte brukte lydformater. Dessuten lar den deg ta opp live lyd og deretter kutte den for å lage en ringetone. Du kan gratis installere den fra App Store og Google Play Store.

MP3 Cutter And Ringtone Maker App

Ringtone Slicer FX-app for Android-telefon

Ringtone Slicer FX er en populær MP3 kutter og ringetone maker app for Android-brukere. Den lar deg kutte hvilken som helst lyd og lage dine egne tilpassede ringetoner for ringer, alarmer og varslingslyder. Denne gratis ringetonekutter-appen har en innebygd filutforsker-funksjon som hjelper deg raskt å bla gjennom den eneste uendelige musikklisten. Mens du lager en ringetone for telefonen din, kan du legge til fade inn/ut for å lage jevne melodier, justere volumet og stille inn EQ for å øke bass og diskant.

Ringtone Slicer Fx App

Del 3. Vanlige spørsmål om MP3/M4R Cutter and Ringtone Maker

Spørsmål 1. Hvor kan jeg laste ned ringetoner direkte til telefonen min?

Det er mange gratis nettsteder for nedlasting av ringetoner som tilbyr de nyeste og mest populære ringetonene for din iPhone og Android-telefon. Du kan gå til noen populære nettsteder for nedlasting av ringetoner som RingtonesFree, TonesMP3 Love Ringtones, Zedge Ringtones, Ringtone123 eller ITUNESMACHINE for å få tilgang til mange ringetoner.

Spørsmål 2. Hvordan stille inn og endre ringetoner på iPhone?

Når du vil endre ringetonen din for ringetonen, alarmen, meldingen eller andre varsler, kan du åpne Innstillinger-appen og velge alternativet Lyder & Haptics, og deretter finne ringetonealternativet og endre iPhone-ringetone der.

Spørsmål 3. Er iPhone-ringetonen min en mp3?

Nei. M4R er det eneste lydformatet som iPhone kan gjenkjenne som ringetone. Alle iPhone-ringetonene dine er i M4R-format. Du kan ikke bruke og angi en MP3-fil som iPhone-ringetone.

konklusjonen

Her i dette innlegget kan du få 7 ringetone kuttere for å hjelpe deg med å lage ringetoner til din iPhone, iPad eller Android-telefon. Hvis du fortsatt har spørsmål om ringetonemakere eller hvordan du klipper musikk for ringetoner, kan du legge igjen en melding.

Mer Reading